ANKARA ESCORT BAYAN CİM CİF YAPTI

YAZILAR 29/11/2018

Merhaba beyler. Herkes yaşadıklarını anlatıyormuş, ben de anlatayım dedim. Ama kendimden bahsedemem şimdiden söyleyeyim. Hatun görür falan. Arada kaçamak yapmak istediğim zamanlarda Ankara Sakso Çeken  Escort sitesine girip kadınlara bakıyorum. Hoşuma giden olursa da randevu alıp, hemen arabada veya otel odasında işimizi görüyoruz. Neyse yine seks yapma isteğim tutmuştu. Girdim siteye iyice bir dolaştıktan sonra, Aslı’yı gördüm. Ama ne kadın dedim kendi kendime. Fotoğraflarını falan inceledim. İnce belli, esmer, kısa boylu. Afet. Bununla yatayım yeter dedim. Fazla da vaktim olmadığı için hemen aradım. Ankara Ağzına Alan Escort Aslı ile telefonda konuştuk. Hemen akşamına müsait olduğunu ve 2 saat sevişebileceğimizi söyledi. Ben de kabul ettim. Hatuna akşam geç geleceğimi falan da söylemişim, her şey tamam.

Neyse, belirlediğimiz saatte tekrardan ben bu kadını aradım. Yerini öğrendim ve arabayla gittim aldım. VIP Transporter’im var. Arabada sevişmek rahat oluyor o yüzden. Arabayı görünce mekan sorunu da yok dedi. Hoşuma gitti. Arabaya bindiğin mükemmel mini bi elbise giymişti. Hemen arabayı kullanırken Ankara Oral Sex Yapan  Escort bacaklarına attım. Bacaklarını okşarken bir yandan da anlaştığımız parayı uzattım aldı. Hemen pantolonumu açarak eğildi yalamaya başladı. Ben de tenha bir yer arıyorum. Sonunda buldum ve arabanın arkasına geçtik. Arkada sevişmeye devam ettik. Bacaklarını, kalçalarını, göğüslerini her yerini okşuyorum. O da deli gibi yalıyor. Neyse biraz daha seviştikten sonra gel dedim ve kucağıma aldım. Külotunu kenara çekip hemen amına girdim. Zıplarken bir sesler çıkartıyor, aklımı başımdan aldı. Ufak tefek bir şey olduğu için zaten sorun yaşamıyoruz.

Neyse yarım saat kadar zıpladıktan sonra hemen önüme domalttım. Geçtim arkasına çamaşırı komple çıkarttım. Arkadan amına girip pompalamaya başlayınca o da aynı tempoda kendini bana itmeye başladı. Ankara Escort boşalırken haber verip duruyordu. Ben de daha var diyerek sokmaya devam ettim. Eliyle kendini okşuyor, beni de tatmin etmek için daha fazla bastırıyordu. Bir süre daha pompalayınca boşalıyorum diye bağırmaya başladım. Hemen içinden çıkıp önümde diz çöktü ve benimkini ağzına alarak hepsini ağzına boşaltmamı sağladı. Öyle güzel bir deneyimdi ki sizlere anlatamam. Sizlerde deneyim. Cim Cif gerçekten mükemmel zevk veriyor.

 

 

No Tags

97 total views, 2 today

  

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • ANKARA ESCORT

    by on 07/04/2018 - 0 Comments

    Ankara escort olarak ön plana çıkarılan ve birbirinden farklı dokunuşlar ile sana yaklaşan bütün hizmetlerimizi tek bir tıklama ile kullanabilir, kendi beklentin ile yenilikleri rahatlıkla büyütebilir ve ön plana çıkarabilirsin aşkım benim. Geç kalma ve sen de benimle birlikte her bir farklılığı, yeniliği ve estetik dokunuşu kullanmaya başla. Amaç burada çok daha sıcak ve seksi […]

  • ANKARA ESCORT OTELDE SİKİŞMEK İSTEDİ

    by on 08/12/2018 - 0 Comments

    Yeni kadınlarla tanışmanın heyecanı her zaman çok farklıdır. Farklı bir heyecan yaşamak, farklı deneyimlere ulaşmak için oldukça güzel bir site buldum. Bu siteden bahsediyorum. Gerçekten farklı kadın bulmanın en güzel hali diyebilirim. Ankara Escort konusunda şimdiye kadar çok fazla sorun yaşamıştım ama şimdilerde hiç sorun yok. Normal bir gündü. Siteye girmiş kadınlara bakıyordum. Aklımda seks […]

  • ANKARA ESCORT İLE GECEYİ BERABER BİTİRDİK

    by on 13/12/2018 - 0 Comments

    Selamlar. Arkadaşlar istediğiniz kadınlara rahatlıkla ulaşabildiğiniz bir site varsa buradan farklı lütfen söyleyin. Çünkü ben ne kadar araştırdıysam, en son bu siteyi buldum ve istediğimin gerçek olduğunu öğrendim. Ankara Escort ihtiyaçlarımın tamamını karşıladığım bu sitede, istediğim gibi güzel kadınlara ulaşabiliyorum ve aradığım en seksi deneyimleri yaşayabiliyorum. Bir gün Ankara’dayken siteye giridm ve kadınlara bakmaya başladım. […]

  • ANKARA ESCORT BENDEN AZGIN ÇIKTI

    by on 12/12/2018 - 0 Comments

    Herkese selamlar arkadaşlar. Bu siteyi keşfettiğimden beri istediğim her pozisyonda ve her farklı kadınla saatlerce seks yapma imkanı buldum. Gerçekten bana kaliteli zaman geçirme fırsatı veriyor. Ankara Escort ihtiyacımın olduğu bir gün, yine siteye girdim ve kadınlara bakmaya başladım. Kadınlar arasından en güzelini seçmeye çalışıyordum. Bir tanesini buldum ve telefonla arayıp konuşmaya başladım. Biraz sohbet […]

  • ANKARA ESCORT KADIN İLE OTEL UNUTULMAZIMIZ

    by on 10/12/2018 - 0 Comments

    Merhaba herkese arkadaşlar. Seks yapmak bana her zaman iyi geliştir. Ne zaman sikişmek istesem farklı bir escort kadını evime çağırıp, sikip yolluyorum ve çok mutluyum. Ancak bu sefer farklı bir deneyim yaşamak istedim. Ankara Escort kadınlara baktığım sitede bir kadın bulmuştum ve otelde sikişmeye karar vermiştim. Hemen aldığım numarasını arayıp kadınla detaylı bir şekilde konuşup, […]

  • ANKARA ESCORT TÜL ÇORAPLARIYLA SİKİŞTİ

    by on 11/12/2018 - 0 Comments

    Herkese selamlar arkadaşlar. Ankara Escort konusunda en fazla sorun yaşadığım dönemlerden birisinde bu siteyle tanıştım. Gerçekten bana ilaç gibi gelmiş, her zaman istediğim gibi kadınlara sorunsuz olarak ulaşmamı sağlamayı başarmıştı. Bu gibi bir siteyi uzun süredir arıyordum ve sonunda bulmuştum. Sizlere bu siteden tanıştığım bir kadınla yaşadığım ilişkiyi anlatacağım. Sitede yine her zamanki gibi dolaşıyordum. […]

Ankara escort | Ankara escort bayan | ankara escort | Ankara escort